Ja mam sentyment do głównych bohaterów, ale Tokio Drift również mi się podoba bo jest inne niż pozostałe części.
Oczywiście ;) Uwielbiam głównych aktów , ale najbardziej Hana stąd też moja opinia do tej części
Przybij piątkę!
Najlepsze części to 3, 5 i 1 - w tej kolejności. Pozostałe części są złe lub bardzo złe. 6 i 7 to w moim prywatnym rankingu jedne z najgorszych filmów w historii kina - po prostu nie da się tego oglądać na trzeźwo. Na części "6" byłem w kinie i chciałem wydrapać sobie oczy. 7 oglądałem w domu i dokończenie zajęło mi 2 tygodnie - a bardzo rzadko zdarza mi się "oglądać film na raty" - jest to tak zły film, że musiałem go przyjmować w max. 45 minutowych dawkach :)
W zasadzie dla mnie tylko Tokyo Drift to film naprawdę udany, gdzie mogę z czystym sumieniem dać notę "7 - dobry".
Dałbym zapewne wyższą ocenę, ale sceny wyścigów mnie rozbroiły początkowa i końcowa. Na początku i Shaun i jego przeciwnicy z wypadku wychodzą bez szwanku, a 2 sprawa jak D.K. w końcowej scenie spada z urwiska to powinien nie rzyć, a on zaczyna wychodzić z auta. To co najwyżej gimnazjalistom może się podobać, w każdej kolejnej części coraz to mniej realizmu.
Szybcy i Wściekli to mój ulubiony film i cieszę się z każdej nowej części która wychodzi, ale tęsknię za realizmem którego z każdą częścią jest coraz mniej. Najbardziej podobały mi się części 1, 2, 4 i 6.
Też się zgadzam! Mega film, super odskocznia od innych części! Teraz na Pulsie się właśnie zaczął o 20 :D Jaram się!
Najlepsza część! Nie jest to kolejny film akcji Muzyka samochody kobiety . Nie ma co szukać głębokiej fabuły bo od tego są inne filmy. Japoński klimat był super i chciałbym następny film w tym klimacie.