Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Zatańczyć w Błękitnej Iguanie - 8 2 - Listonosz - 7 3 - Plan bez skazy (Flawless) - 7 4 - 1984 - 7 5 - Biała gorączka - 6