Wpisujcie WAsze rankingi filmow, ktore wyrezyserowal.
1 - Dworzec nadziei - 10 2 - Dark Water: Fatum - 7 3 - W cieniu slonca - 6 4 - W drodze - 5 5 - Kunszt - 5